Saturday, 2 July 2011

my first time blog :3

Assalamualaikum..
ehem3 ! jawab salam tuh ! taw bace jeh ! grr.. HAHA 
Saya disini nk bgtaw kt ampa semua..almaklumlah first time wat  blog nih..
kih kih kih..jgn gelak taw! :( hehe


Aku nih bukan nye reti sangat nak wat mnde2 remeh ni (remeh ke?) =.="
wat url pown terkinja2..haha ! Apatah lagi karangan panjang kaw piaw pnye..
disebabkan ak nie reti bahasa melayu so ak boleyh la merapu skit <-- mcm ngarot je  haha !
ade sebab gak ak wat blog nih sebenarnye..tgk kawan2 yg banyak wat blog..dok tayang2 plak tuh (jgn mara ye)..kikiki..rase tercabar la plak ! grrr..

DAN lg satu sebab yang agak munasabah untuk ak yg jenis xreti wat blog tetibe je wat nk yg saje buang tebiat..haAA !  pasal baju nih ! grrr...

HAH ! munasabah en sebab die :) 
haha !




Haa..dah taw en ? so ape yg tggu2 lagi..tgk je ?..BELI la..hahaha !
tp rase nye x kisah pown pasal baju nih..xde pown xkisah..kalo ade ape salahnye en..wakaka !
warghh ! disebab kn mnde nih ak wat blog ! grr..bayangkanLAH..hasutan kawan2 pown ade kaitan gak ngn blog nih =.=" Dan masih tertanye2 kenape ak leyh trime hasutan tu..HAHA !

AIshh ! ade lagi ak nk tulis nih...Nk ucap trime kasih kat orang yg ak anggap cm fmily mngajar ak wat blog ni ..bkn ape..mule2 ak tgk wat blog nie mcm ape ntah..cm ngarot je..haha..ni tibe2 lak tergerak hati nk wat blog nih..[mcm bodo je ak tgk kaw ni WAn ]..haha !

Ok dah bye ! tu je..harap menjadi ak bodek ! yeah !




5 comments:

  1. hasutan kawan2 xleh blah statement tu, wakaka

    ReplyDelete
  2. ahahaha x leh blah la statement die aeman :D

    ReplyDelete
  3. haha..betol kowt..wakakaka !

    ReplyDelete
  4. ehemmm..dah maju nampak apek..haha..:p

    ReplyDelete